Zeď a voda
Švýcarská režisérka zaznamenala citlivou debatu mezi Lucem Dardennem a jedenáctiletým Bradleym, v němž zanechalo zhlédnutí filmu Kluk na kole překvapivě hlubokou stopu. Krátký snímek o dětech opuštěných svými nezodpovědnými rodiči hledá hranici mezi dětstvím a dospělostí a zároveň dokazuje neobyčejnou sílu filmového média.
Když Alice Fargierová uspořádala na letním táboře filmovou dílnu, netušila, jaké nadšení v dětech vyvolá promítání snímku bratří Dardennů Kluk na kole. Zejména jedenáctiletý Bradley, žijící v pěstounské péči, je filmem osobně zasažen. Režisérka zachytila jeho bezprostřední reakci a natočený materiál zaslala samotnému Lucu Dardennovi. Mezi slavným tvůrcem a mladým hochem se rodí citlivá debata na dálku. Ukazuje, jak podnětným se pro zkušeného filmaře může stát prožitek laického diváka, i hloubku stop zanechávaných v našich životech filmovými díly.