Po řece
Mladík Ruslan vesluje v družstvu, které trénuje jeho otec Ali. Ten klade na syna značné nároky a s jeho výkony je neustále nespokojen. Když dojde k tragické události, je otec zaskočen emocemi, s nimiž se neumí vypořádat. Debutující Asif Rustamov zpracovává tíživé téma obdivuhodně civilním, skromným způsobem, s důrazem na pečlivě propracovanou psychologii postav.
Ali je trenér veslařského týmu v provinčním městě. Mezi mladíky v týmu je i jeho syn Ruslan, který však přestává stačit nárokům, jež na ně Ali klade, a otcův chlad a věčná nespokojenost ho mrzí. Ali prochází krizí středního věku a s manželkou Lejlou, jíž vyčítá, že syna rozmazlila, už zůstává jen kvůli Ruslanovi. Útěchu nachází u polské milenky Saši, která by Aliho ráda měla jen pro sebe a touží s ním začít nový život. Před důležitým závodem se Ali v zájmu co nejlepšího výkonu týmu rozhodne nechat vystřídat Ruslana, který měl původně nastoupit. Když téhož dne dojde k tragické události, je Ali zaskočen emocemi, na něž nebyl připraven a s nimiž se neumí vypořádat. Debutující režisér Asif Rustamov zpracovává tíživé téma obdivuhodně civilním, skromným způsobem, s důrazem na pečlivě propracovanou psychologii postav a tlumené obrazové kompozice.