Neutečeš
Středoškolačka Jay začne trpět úzkostlivými představami, že ji někdo stále sleduje. Co hůře, je přesvědčena, že pokud by ji snad dostihl, znamenalo by to ortel smrti. Dynamický a vtahující útěk před neodvratitelným nebezpečím upoutal při letošním uvedení v Týdnu kritiky v Cannes mimořádnou pozornost.
Jay je jen další středoškolačkou poflakující se společně s kamarády a toužící po atraktivním amantovi na večerní rande. To však netuší, že se pro ni jednoho večera celý svět obrátí vzhůru nohama a ona se stane obětí putujícího prokletí. Dívku začnou stíhat démonické přízraky lačnící po jejím životě. Její starosti se tak zmenší na pouhou nutnost neustále se ohlížet za záda, aby se přesvědčila, zda ji někdo nepronásleduje. Společně se svými kamarády, kteří však její děsivé vidiny nezažívají, se vydává na útěk napříč státem, aby oddálila konfrontaci se smutně neodvratitelným osudem. Neutečeš zajímavým způsobem osvěžuje značně okoralou kategorii duchařských hororů, jež dnes představují v žánru nezanedbatelnou stálici. Snímek si nejen dokáže postupně díky své mrazivě vtahující atmosféře podmanit i zařeknuté skeptiky, ale i opravdu utvořit svět s reálnými hmatatelnými hrdiny, o něž se lze v průběhu dramatické jízdy strachovat.