Zázraky
Mladičká Gelsomina se bez námitek podřizuje otci, který drží svou ženu i čtyři dcerky stranou nástrah moderního světa a považuje za jedinou smysluplnou činnost chov včel. Natáčení televizní soutěže „Ves zázraků", poblázní celý kraj a otřese jistotou idealistického otce, že drží otěže života rodiny pevně v rukou. Druhý film Alice Rohrwacherové vynesl mladé italské režisérce Velkou cenu v Cannes.
Gelsomina žije s rodiči a třemi mladšími sestrami na opuštěném statku kdesi v Umbrii. Otec drží rodinu stranou nástrah moderního světa, hlásaje návrat k přírodě jako jedinému bodu bezpečí. Políčko zeleniny a hlavně péče o včely poskytující med jako hlavní zdroj obživy stmeluje dospělé i děti, dokud pevné vazby nenahlodá příchod Martina, mladého provinilce, jehož přijmou v rámci programu převýchovy. Zásah zvenku představuje ale také natáčení televizní soutěže o vyhlášení „zázračné vesnice", které poblázní celý kraj. Jistoty idealistického a poněkud despotického otce jsou zviklány poznáním, že milovaná dospívající dcerka se možná vydá jinými cestami, než jaké volil pro sebe a své nejbližší. Alice Rohrwacherová stejně jako její sestra Alba, představitelka matky, vyrostla nedaleko míst, kam situovala svůj „rodinný příběh". Okouzlila jím v Cannes publikum i mezinárodní porotu, která udělila Zázrakům svou Velkou cenu, nejvyšší vyznamenání po Zlaté palmě.