Příběh zasazený na tropický japonský ostrov je pozvolnou meditací nad postupným dospíváním a objevováním života. Mladý šestnáctiletý chlapec Kaito se zde společně se svou vrstevnicí Kyoko snaží navzdory chybějící pomocné ruce rodičů nalézt své místo ve světě. Zatímco Kaito strádá nepřítomností svého otce, jenž se po rozvodu odstěhoval do vzdáleného Tokia, Kyoko se musí vyrovnávat se smrtelnou diagnózou své matky. Pozvolně plynoucí lyrický snímek dokládá režisérčin cit pro zachycení okamžiku a důsledné zprostředkování vnitřních světů hrdinů. Současně ponechává scénám kouzlo neuchopitelného a má schopnost nenuceně objevovat krásu v obyčejných chvílích, stejně jako poukázat na bolest a ztrátu, která patří mezi nedílné součásti života. Esteticky podmanivý film umocňuje i fakt, že jde o vysoce autobiografickou výpověď režisérky, zrcadlící její vlastní životní prožitky, kterou se rozhodla natočit v místech, kde žili její předci.