Gábor Reisz (1980, Budapešť) zahájil univerzitní studia na Maďarské univerzitě tělesné výchovy, v roce 2003 pokračoval studiem filmové teorie a dějin filmu na Univerzitě Lóranda Eötvöse a v roce 2006 studiem filmové a televizní režie na Vysoké škole divadelního a filmového umění. Během studií natočil řadu krátkých filmů, mj. A tagadás oka, őszintén (2006), 8 (součást omnibusu, 2007), Jót és Semmit (dokument, 2007), Valakinek a valamije (2009) či Peter (součást omnibusu ... meanwhile in Budapest, 2013). Snímek Jsou věci divné a nevysvětlitelné je jeho celovečerní debut.