Růžový šum
Stárnoucí muž a také trochu mrzout vylepuje inzeráty a nabízí své služby opraváře elektrospotřebičů. Sympatické opuštěné recepční zapadlého hotelu se pokazí rádio. Pozvolný, melancholický a citlivý snímek o tom, že plnění snů se nesmí ohlížet na věk těch, kteří si je nechávají zdát.
Kolumbijské město Barranquilla zaplavují tropické deště, ulice jsou liduprázdné. Za mihotavými světly vycházejícími z nenápadných budov žijí i Luis a Carmen. Luis je starý mrzout, který se živí opravami elektrospotřebičů – zakázky se však nehrnou, a tak muž po městě vylepuje inzerci svých služeb. Carmen je osamělá žena, která pracuje jako recepční v zapadlém tříhvězdičkovém hotelu – a jednoho dne se jí pokazí rádio. Citlivý snímek v jedinečné atmosféře deštěm skrápěného města představuje dvě osamělé duše, z nichž jedna propadá chmurám, zatímco druhá neztrácí zdravé nadšení a radost ze života. Jejich sblížení je nasnadě, život ale nebývá takto jednoduchý. Intimitou prostoupený snímek nespoléhá na palbu dramatických událostí, namísto nich pozvolna a v závoji melancholie ukazuje neveselou každodennost hrdinů, jejichž věk však neznamená, že by neměli mít nárok na naplnění snů a na lásku.