Nepochopená
Malá Aria se musí vyrovnávat s bouřlivým rozchodem svých úspěšných a sobeckých rodičů. Ani jeden z nich není ochoten jí poskytnout domov, a tak Aria často putuje s taškou a klecí s černým kocourem mezi jejich domácnostmi. Asia Argento už poněkolikáté vyměnila herectví za režii a její film, zčásti inspirovaný vlastními zážitky, byl letos uveden v Cannes v sekci Un certain regard.
Devítiletá Aria se těžko vyrovnává s bouřlivým rozchodem svých rodičů. Oba jsou úspěšní a slavní, a pro oba je jejich dcera stejně nepohodlná. Zatímco její dvě nevlastní sestry si umějí naklonit svou přizpůsobivostí jedna otce, druhá matku, Aria není vítána ani v jedné z rozdělených domácností a každou chvíli s taškou a s černým kocourem putuje mezi nimi. Známá herečka a od roku 2000 i režisérka Asia Argento situovala příběh dívenky, která si přes všechny své potíže zachovává čistotu, do osmdesátých let a nepopírá, že leccos v něm připomíná její vlastní zkušenosti. Odmítá ale připustit, že jde o autobiografii. „Které dítě se nikdy netrápilo pocitem, že je nepochopené a že ho rodiče nemají rádi?" namítá. Film, uvedený v sekci Un certain regard v Cannes, vzbudil pozornost svým expresivním stylem i výkonem Giulie Salernové v roli malé hrdinky.