Majdan
„Majdan je prvním filmem v mé poměrně dlouhé kariéře dokumentaristy, kdy jsem musel následovat události, jak se přede mnou vyvíjely" říká o své ryzí zprávě z ulic Kyjeva zkušený režisér. V dlouhých, téměř výhradně statických záběrech na diváka přenáší tíži nekonečných dnů, během nichž byl Majdan domovem statisíců obyčejných Ukrajinců.