Riga. Ospalým odpolednem procházejí turisté i místní opilci, na trávě si hrají děti, veškeré dění líně křižují tramvaje. Sergej Loznica, jeden z nejpřesnějších a nejcitlivějších pozorovatelů východoevropského prostoru, se vydává na místo zaniklého židovského hřbitova, pozoruje lidi i mírně strnulý pouliční ruch a zachycuje dnešní dění tam, kde se ještě za druhé světové války pohřbívalo. Věcný výklad zůstává stranou, do popředí vystupují zamyšlení nad proměnami dnes zdánlivě nezajímavého místa, ale i jeho atmosféra ztišené každodennosti.