Lekce
Lekce je úsporné drama o učitelce z bulharského maloměsta, kterou zničující dluhy pomalu, ale nezadržitelně stahují do propasti. Margita Gosheva ztvárňuje ženu, jejíž zoufalá snaha vymanit se z dluhu nepostrádá prvky thrilleru. Svým výkonem převyšuje na plátně všechny ostatní a postupně odhaluje, že její hrdinka je schopna zajít ve svém jednání až do extrému.