Hoffmannovy povídky
Navzdory více než šedesáti letům od natočení zůstává jedno z nejobdivovanějších děl Powella a Pressburgera nepřekonanou filmovou adaptací opery, v tomto případě slavného kusu Jacquese Offenbacha. Nově zrestaurovaná verze oblíbeného filmu George A. Romera a Martina Scorseseho je uhrančivým technicolorovým svátkem a extravagantně fantaskním ohlédnutím za vrcholným obdobím němého filmu.