Dvanáct příběhů
Každý hollywoodský film začíná znělkou studia, které ho vyrobilo. Čtyřminutová 3D dekonstrukce velkoleposti za sebe s matematickou přesností řadí torza dvanácti z těchto ikonických log a vypráví o tom, že příběhy z továrny na sny může psát též ona sama.
Jednoduchý koncept na principu found footage, maximální dopad rozklíženého spektáklu. V tradici hollywoodské velkoleposti začínají filmy vyprodukované tamními studii fanfárami v podobě více či méně grandiózně pojatých znělek. Známe je z každé návštěvy kina, tak, jak je pojal rakouský režisér Johann Lurf, však nikoliv. Jeho ucelená hříčka, která vznikla i ve formátu 3D, s hypnotizující jednoduchostí dekonstruuje hollywoodské ikony a nabízí nový, vizuálně i zvukově neodbytný pohled na notoricky známé.