Djalal od útlého věku miloval zbraně. Úspěch ve virtuálním světě, kde jeho videa sledují tisíce fanoušků, mu však nestačí, a tak se vydává do Afghánistánu jako ostřelovač. Jenže skutečná válka je nevzrušivě plíživá, nudně šedivá. Pochopí mladík, který v reálném světě stále hledá sám sebe, že nastal „konec hry“ a že je načase dospět?
Djalal, katalánský mladík íránského původu, si od útlého věku hrál na vojáka. Vyrůstal jako jedináček, a jak to tak bývá, milující rodiče mu pořídili vše, na co jen pomyslel. Jenže z dětské hry se postupně stala posedlost, nakupování dokonalých replik zbraní a skutečné armádní výstroje nebralo konce a náctiletý Djalal, plně pohlcen novou vášní, začal vystupovat na internetu pod alter egem Lord_Sex. Ani početná fanouškovská komunita, kterou si vybudoval, neuhasila jeho touhu po zakušení opravdového válečného konfliktu, a tak nakonec vstoupil do armády a zúčastnil se mise do Afghánistánu. Hra na válku je však vždy barvitější, napínavější a ve všech ohledech přitažlivější než plíživé tempo a šeď války skutečné. Pln hořké deziluze se tak mladík vrací domů, kde jeho rozvádějící se rodiče zasáhla finanční krize… Dokáže Djalal pochopit, že nastal „konec hry“ a že je načase pohřbít virtuální identitu? Podaří se mu dospět a najít své místo ve skutečném světě?