Princezna
S dvanáctiletou Adar cloumá puberta. Fascinující komorní debut, ve kterém Tali Shalom-Ezerová zručně proměňuje hravý sen ve zdrcující, a především provokativní noční můru.
S dvanáctiletou Adar cloumá puberta. Nadaná dívka odmítá chodit do školy a radši tráví chvíle ve svobodomyslné domácnosti, kde vidí svou matku, jak vede bezstarostně otevřený sexuální život se svým přítelem Michaelem. Ten právě přišel o práci, a tak tráví s Adar spoustu času hrou a nevinným škádlením. Dynamiku děje změní, když se Adar vrací z ulice s novým kamarádem Alanem, který jí je téměř k nerozeznání podobný. Michael mu začne věnovat víc pozornosti, než se zdá Adar milé, a dokořán otevřené rodinné vztahy pak najednou začnou nabírat tvar smrtící pasti. Princezna se odehrává na půdorysu malého bytu, který hrdinové jenom zřídka opouštějí, přesto ale nepůsobí stísňujícím nebo monotónním dojmem. Do oken proudí množství opojného, měkkého světla, které spolu s teplou tonalitou evokuje nevídanou erotickou náladu. V hlavní roli pak exceluje začínající Shira Haasová, která dokáže pohledem vyjádřit emoce, na něž žádná slova nestačí.