Křehká a nesebejistá hrdinka nadšeně obdivuje akrobatické létání a právě v tomto prostředí pozná během prázdnin stejně starou dívku, s níž zažije intenzivní letní lásku. Režisérce se podařilo natočit impresionistickou momentku o dospívání, citovém hledání a nalézání sebe sama.
Akrobatická letadla nejsou tím jediným, co v této senzitivní i smyslné letní romanci stoupá a klesá, protože skutečně závratné přecházení z jedné polohy do druhé se odehrává ve sféře bouřlivých citů dvou adolescentních dívek. V Paříži usazená litevská filmařka Alanté Kavaïtéová se vrátila domů natočit tuto bezprostředně vyznívající momentku o letní lásce a sebepoznání, umocněnou dvěma půvabnými hereckými začátečnicemi, Julií Steponaitytėovou a Aistou Diržiūtėovou. Jejich pohledy se poprvé setkají na místní letecko-akrobatické show a vzájemná přitažlivost se od náznaků sdíleného citu brzy posune k naprosté poblouzněnosti. V nejlepších okamžicích dokáže film zprostředkovat intenzivní prožitky vztahů, v nichž je okolní svět zcela vytěsněn a milující člověk vnímá pouze toho druhého. Svůdná Steponaitytėová a Diržiūtėová s hypnoticky modrýma očima nás zatáhnou tak hluboko do vášně ztělesňovaných hrdinek, že sami ztratíme pojem, kde je dole a kde nahoře.