Ty mě nosíš
Dora by se chtěla stát fotbalovou agentkou. Během nelehkého období dospívání se sbližuje s otcem, jenž má problémy se zákonem. Mladá žena Ives se stará o nemocného otce. Vyčerpávající životní etapa jí přináší poznání, že čím více ho ztrácí, tím oslabenější je i ona sama. Nataša, úspěšná producentka ve středním věku, je těhotná a problémy s očekáváním potomka ji dovedou k rozhodnutí navázat znovu vztah s odcizeným otcem. Ivona Juka skládá ve svém celovečerním filmu mozaiku příběhů, jejichž společným jmenovatelem je boj o přijetí, odpuštění a nové příležitosti.