Kobry a užovky
Nekompromisní drama vypráví o dvou bratrech, kteří slyší na přezdívky z titulu a z nichž každý po svém nakládá s bezútěšností, nedostatkem prostředků a stále stejnými alkoholovými večírky ve středočeském maloměstě. V jedné ze zásadních tuzemských filmových událostí letošního roku excelují bratři Matěj a Kryštof Hádkovi.