Hmyzáci
Zahradní slavnost v rodinné vile plyne poklidným tempem a číšník Paul by se raději věnoval své šéfové, než aby obsluhoval znuděné hosty a poslouchal dechovkové odrhovačky. O večerní zábavu se postarají obří zmutované vosy, které mají pod vedením hmyzí matky jediný cíl, ovládnout svět!
Jako každý rok i letos pořádá paní Perchová zahradní slavnost na svém okázalém panství na venkově. Rodinná farmaceutická firma zajišťuje majetnické matce i jejímu uťáplému synáčkovi Sydneymu slušné příjmy, mezi hosty najdeme výhradně postarší místní smetánku, včetně starosty Carutherse. Poklidnou selanku však naruší zmutované vosy, které kvůli Sydneyho pokusům s hnojivem opouští okolní luhy a v roli nezvaných hostů do překvapených staříků pilně nakladou své vetřelčí potomky. Lajdácký číšník Paul, tajně zamilovaný do šéfové cateringu Julie, tak bude muset bránit svou milou před invazí gigantického hmyzu a dokázat sám sobě i všem ostatním, že má v životě na víc. Svižná hororová komedie si s chutí pohrává s žánrovými prvky a svou bezprostřední nadsázkou navazuje na snímky jako Chvění, Pavoučí teror či Útok na věžák. Lance Henriksen v roli Carutherse se zde pak opět setká se svými oblíbenými xenomorfními mazlíčky.