Půlnoční hit festivalu Sundance kombinuje prvky hororové fikce s dokumentárním filmem v mimořádně intenzivním svědectví o spánkové paralýze, stavu mezi bděním a spánkem, kdy jedinec přestává ovládat své tělo. Odvážíte se vkročit do skutečného světa děsivých prožitků, které dodnes nemají uspokojivé vysvětlení?
Vítejte ve světě, kde se vaše mrazivé noční můry stávají reálnými. Ukládáte se večer ke spánku, tělo se začíná uvolňovat, přesto však vaše mysl nedokáže opustit plné vědomí a pouze sleduje, jak přicházíte o jakoukoliv schopnost ovládat své bezvládně ležící tělo v potemnělé ložnici. Náhle se otevírají dveře, cosi nehmotného se plíživě blíží k posteli, až vám na zátylku hrůzou vstávají chloupky. Narůstá úzkost ze zla, které pomalu nabírá jasnější podobu. Vítejte ve světě spánkové paralýzy, stavu na pomezí mezi bděním a spánkem, který dnes a denně prožívá nespočet lidí po celém světě. Mnozí z nich jsou svědky identických výjevů a děsivých návštěv stejného přízraku, přestože se navzájem vůbec neznají. Mrazivě reálný snímek, který byl jednou z letošních senzací na festivalu Sundance, uplatňuje postupy hororové fikce, přesto však v jádru zůstává ryzím dokumentem o fenoménu, jenž dosud nebyl odborníky uspokojivě vysvětlen.