Skunky Dog
Zvyklý na rutinu dnů bez práce, jejichž rytmus určuje otevírací doba místního baru, tak žije devatenáctiletý Flick. Po otci zdědil sklony k alkoholismu a změna se zdá v nedohlednu, pokud připustíme, že po ní vůbec touží. Skunky Dog je syrový příběh s náznaky nenápadného humoru.
Zvyklý na rutinu dnů bez práce, jejichž rytmus určuje otevírací doba místního baru, tak žije devatenáctiletý Flick – budižkničemu, který ani ničím jiným být nemůže, protože i jeho otec byl takový a nikdo od nich nic jiného ani nečeká. Alkohol, jenž je v jejich opuštěné domácnosti denním chlebem, zničil jakýkoliv náznak vřelých rodinných vztahů. Setkání se starší ženou může být příležitostí ke změně, ale jste-li zvyklí na existenci bez vize a sebevědomí, není snadné překročit svůj stín. Skunky Dog je syrový příběh s náznaky nenápadného humoru.