Lucifer
V zapadlé mexické vsi se zjevuje světlonoš, aby pomáhal lidem. Může se ale změna dostavit shůry? Gust Van den Berghe se v závěrečném a opět originálním díle trilogie obrací k představám o pozemském ráji a využívá pro jejich vystižení zcela nový formát filmového obrazu. Mohou mít hranice duchovna tvar kruhu?
V mexické vsi se zjevuje žebřík sahající až do nebe a do života stárnoucí Lupity, jejího opileckého bratra Emanuela a vnučky Marie vstupuje záhadný poutník, snad světlonoš na cestě z nebe do pekla. Zprvu se zdá, že přichází, aby pomáhal. Nemohoucí Emanuel se znovu postaví na nohy, ve vsi se probudí náboženské cítění. Věci ale naberou jiný směr. Film nasnímaný v neobvyklém formátu, který režisér v odkazu na tradiční umění označuje jako Tondoscope, nabízí zcela novou perspektivu. Kruhový obraz disponuje odlišnou vnitřní dynamikou, kterou autoři dotvářejí promyšlenou prací s plány a hranicemi obrazu. Za přispění barevnosti jakoby poskvrněné patinou dobových fotografií se daří vytvářet prostor, v němž se zračí otázky spirituality, nebo naopak její absence. Ve svém poklidném plynutí, ale nesporném vnitřním napětí může film připomenout tvorbu Carlose Reygadase, v prvé řadě však toto setkání se světlonošem představuje originální vizi ráje na zemi.