Vše, co sdílíme
Dva arboristé získají jednoho dne zdánlivě nesmyslnou zakázku: pokácet naprosto zdravý strom na zahradě rodinného domku. Co se skrývá za naléhavou potřebou zbavit se ho co nejdříve? Odpověď na tuto otázku je skryta v podivném chování obyvatel domu a v jejich neschopnosti o pravém důvodu hovořit.
Arboristé Samir a Sara získají jednoho dne zdánlivě nesmyslnou zakázku: pokácet naprosto zdravý strom na zahradě rodinného domku. Naléhavost požadavku zbavit se stromu dává tušit, že se v souvislosti s ním stalo něco závažného, tento dojem však potvrzuje pouze podivné chování manželů vlastnících pozemek, ne slova. Ta se nedostávají nikomu a konkrétní obrysy tragédie tak zůstávají skryty za zdmi domu a ve všudypřítomném mlčení. Jerry Carlsson zpracovává ve svém filmu citlivé téma vyrovnávání se se ztrátou blízkého člověka.