Místo věčného zatracení
Bezčasí připomínající léta dávno minulá. Pustá krajina a společenství, jehož cílem je pouze násilí a smrt. Desmond je jeho součástí, přesto se ale zdá, že v něm zůstalo zachováno ještě něco lidsky správného. Podaří se mu přeměnit zatracení v odpuštění?
Hlavním hrdinou filmu prodchnutého pochmurnou atmosférou a pojednávajícího o hledání lidství a zachování lidskosti je pěšák, jenž patří k podivnému společenství poutníků tyranizujících okolí a sbírajících skalpy. Desmond cítí, že takový život již vést nechce, ale komunita je jako rodina. I když s pravidly nesouhlasíte, máte je hluboko pod kůží a přetrhnout pouta není jednoduché. Cesta pustou krajinou se dvěma nenadálými chráněnci je pro muže příležitostí přehodnotit svá rozhodnutí a pokusit se v sobě najít zbytky toho dobrého, co ještě zůstalo zachováno. Podaří se mu přeměnit zatracení v odpuštění?