Bob a stromy
Massachusettský dřevorubec a chovatel dobytka Bob Tarasuk, charismatický dříč a paličák se slabostí pro golf a gangsterský rap, hraje sám sebe v dokumentárně laděném dramatu, které je neokázale intenzivní charakterovou studií jedince obklopeného majestátní a nevyzpytatelnou přírodou.
Bob Tarasuk, rodák z Bridgeportu v Connecticutu, vystudoval programování a nauku o zachování přírodních zdrojů. S manželkou Susan je od devatenácti let, spolu vychovali tři děti a dva psy. Než se usadil v Massachusetts, žil a pracoval v Novém Mexiku a v pohoří Ozark. Dřevorubec a chovatel dobytka už více než tři desítky let, charismatický dříč a paličák se slabostí pro golf a gangsterský rap hraje sám sebe v dokumentárně laděném dramatu. „Okamžitě mě začalo přitahovat jeho charisma i fascinující historky,“ popisuje Ongaro první setkání s Bobem, jehož práci, lásku ke stromům, ale i rozšafnost a nakažlivou spontaneitu si vybral jako téma krátkého i následujícího celovečerního filmu. Bob, neodolatelný hrdina Ongarovy neokázale intenzivní a výsostně autentické charakterové studie jedince, obklopeného majestátní a nevyzpytatelnou přírodou, se za šanci a důvěru režisérovi odvděčil na neherce výjimečně strhujícím výkonem.