Vše o těch třech
Charlotte a Micha se mají rádi a hodlají si spolu koupit dům. Jenže od nějaké doby Charlotte přítele klame, a to s jeho starou známou Mélodie. Micha sice nic netuší, ale poněvadž si připadá trochu odstrčený, začne Charlottu také klamat – a také s Mélodie. Všichni si navzájem lžou, ale nikdo nechce těm druhým ublížit. Půvab rozverné, ale vtipné komedie tvoří rovnováha mezi napětím, komikou a melancholií.
Mladá umělecká dvojice Micha a Charlotte plánuje další společný život, když se na scéně objeví malá překážka v podobě Mélodie. Do někdejší známé svého přítele se nejprve zamiluje Charlotte, aniž tím myslí něco zlého. Micha sice netuší, že je klamán, ale poněvadž si připadá poněkud odstrčený, začne klamat Charlottu také – a to s Mélodie, které její role působí spíš rozpaky než potěšení. Láska jako dílo náhody je téma, s nímž Jérôme Bonnell pracoval už ve filmu Chvíle setkání (Le temps de l’aventure, 2013). Tentokrát jde ale o poněkud neobvyklý milostný trojúhelník, jehož protagonisté lžou, aby udrželi zdání, že všechno je v pořádku, protože si nechtějí navzájem ubližovat. V ději se tak kupí komické situace a vtipné gagy, kdy postavy bezradně mění tvář nikoliv z úmyslu podvádět, ale proto, že se samy neorientují ve vlastních citech. Půvabně lehká komedie odkazuje k Marivauxovi, ale také k dílu Erica Rohmera s jeho vyvážeností mezi komikou a melancholií.