Mizející kouzelník Dirk Ohm
Německý iluzionista Dirk Ohm se připlete k hledání ztracené dívky v malém městě na severu Norska. Zatímco obyvatelé pročesávají okolí, on vídá dívku ve svých představách a postupně se do ní zamiluje. Film o lidském osamění a o iluzi, která může být silnější než realita.
Poté, co Dirk skoro umrzne v autě, zastavuje na malém městě kdesi na severu, kde shodou okolností těsně před jeho příjezdem zmizela mladá dívka jménem Marie. Dirk nemá na zaplacení hotelu, a proto začne v hotelovém baru předvádět iluzionistická čísla pro hosty. Nachází tak dobře placené útočiště v osamělém hotelovém pokoji. Celé město žije hledáním Marie, nikdo však netuší, že právě on vídá dívku ve svých snech. A jako by toho nebylo málo, do Marie se zamiluje. I on pomáhá při hledání, možná ale Marii najít nechce, možná hledá svůj vlastní příběh. Na základě skutečného případu (opravdový Dirk Ohm zmizel v norském Grongu v roce 2003) rozvíjí mysteriózně laděný snímek jednoduchou otázku: „Co by se stalo, kdybych najednou zmizel? Chyběl bych někomu? A jak bych to zjistil, kdybych byl zmizelý?“ Iluze a realita se protnou uprostřed melancholické zimní krajiny v dokonale provedeném kouzelnickém čísle.