Furiant
Dětství a mládí klasika českého realismu Ladislava Stroupežnického, vyprávěné ve třech kapitolách tak, jak je (ne)známe z učebnic literatury, to vše okořeněno specifickým humorem a formální hravostí. Slovy autorů, nechybí zde napětí, humor, násilí, naděje, emoce, nahota, sex ani šťastný konec.