Taneční škola v Havaně. Pro náctiletou Amandu, zkušenou Viengsay a proslulou místní legendu Alicii Alonsovou se stal balet vším. Kontury postav se prolínají, tři portréty se slévají v jeden; jeden ženský osud nalézáme ve třech podobách. Dokument o oddanosti i vášni pro balet, které se stanou metaforou pro nesvobodu obyvatel ostrovního státu.