Křehká srdce
Pětadvacetiletý Benjamin čelí těsně před svými narozeninami mnoha vnitřním pochybnostem. Na jistotě mu nepřidá ani příjezd mladšího, úspěšnějšího bratra, ani přítelkyně, která mu v dobré víře odvypráví příběh nejerotičtějšího setkání, jaké kdy zažila – a nebylo to s ním… Citlivý snímek o malé životní krizi, kterou si před narozeninami projde asi každý.