Gerila
Mladý Adam přijde o přítelkyni a matku svého dítěte, ale rád by ji dostal zpátky. Aby zaplnil pocit životní prázdnoty, začne pomáhat na kontroverzním projektu. Milostný příběh ze Stockholmu z prostředí natáčení feministického filmu.
Mladý Adam přijde o svoji přítelkyni, ale rád by ji dostal zpátky. Začne proto pomáhat na filmovém projektu vyhlášené feministce Laře. Dvojice s malou kamerou potkává na městských ulicích nejrůznější kolemjdoucí, které zpovídá a pozoruje. Během intenzivního natáčení mezi nimi začne vznikat zprvu velmi nepravděpodobný vztah. „Láska se velmi dobře pojí s filmem jako médiem,“ říká debutující režisér Anders Hazelius. „Mé generaci se pořád tvrdilo, že máme všechny příležitosti stát se tím, kým si jenom zamaneme. Pak uběhne pár let a vy si uvědomíte, že v první řadě vůbec výjimeční nejste. A pohltí vás úzkost. Jenže místo toho, abyste se rozloučili se svou ambicí, čím dál víc se radikalizujete. A já se snažím zjistit, jak se vám má přihodit láska, když všichni akorát milují sami sebe,“ popisuje režisér svou skepsi z kultury sociálních sítí a jejich ‚lajků‘. Jedno je jisté – nic takového v syrové Gerile neuvidíte.