Kanec kastrát
Valter je osamělý a má tajemství. To mu tak trochu brání zapadnout do místní komunity. Alespoň tedy chová prasata a zpívá v kostelním sboru. Co se ale stane, když se pokusí sblížit s dívkou Aijou? Ne, klasickou lovestory opravdu nečekejte. Zvláštní uznání poroty na FKFP 2015.