Kámoš
Pozdní šedesátníci Uggi a Kiddi jsou staří mládenci, kteří spolu pracují na moři i relaxují ve vířivce. Jejich každodenní rutinu připomínající manželství naruší krásná vrstevnice Rosa, kterou jednoho dne potkají u bazénu. Kiddiho poté nenapadne nic lepšího než pozvat Rosu na oslavu Uggiho narozenin. Jejich přátelství je ohroženo… Zvláštní uznání poroty na FKFP 2015.