Kázeň
Výchovná facka zlobivé holčičce v jednom arabském krámku někde ve Švýcarsku spustí mezi zákazníky divokou hádku, která se jako lavina šíří a je k nezastavení. Předsudky, nevraživosti a kulturní zmatky současné Evropy v jednom obchodě a dvanácti minutách. Vítěz Ceny diváků na FKFP 2015.