Tak vzdálené
Dospívání může být heavy metal. Tak jako ve filmu režisérky Jennifer Reederové, ve kterém zkoušku pubertálních sboristek naruší zaskakující dirigentka. Nervový kolaps, něha, napětí. A pouto, jež mezi nimi zůstane navždy.