Svět patří mně
Šestnáctiletá Larisa žije v přímořském maloměstě, ve společnosti, kde vzhled a peníze znamenají moc nad druhými. S umanutostí a odvahou, jež imponuje i zastrašuje, jde Larisa za snem tohoto druhu. Nicolae Tănase, talentovaný rumunský debutant, vyniká schopností zachytit nejintenzivnější období lidského života s odzbrojující autenticitou.
Šestnáctiletá Larisa žije v malém přímořském městě, její vztah s matkou, která se potýká s finančními těžkostmi, není ani zdaleka ideální, dívka se navíc téměř sama stará o nemohoucí babičku. Když se Larisa zamiluje do Florina, místního svůdce, získá mocnou soupeřku v podobě Anny, dívky z bohaté rodiny, která je rozhodnuta zbavit se své sokyně za každou cenu. Maloměstský svět, v němž hlavní roli hrají vzhled a peníze, není Larise příznivě nakloněn. Umanutá dívka je však připravena vybojovat si lásku a obdiv stůj co stůj a tvrdošíjně jde za svými sny… Talentovaný rumunský režisér Nicolae Constantin Tănase ve svém nízkorozpočtovém debutu svěřil většinu partů nehercům, které z větší části objevil přes Facebook. Jejich zcela přirozené výkony velkou měrou přispívají k autentičnosti Tănaseho pohledu na životní etapu plnou emocí, vzdoru i rozjitřených citů.