Dotek zla
V napínavém dramatu z americko-mexického pomezí jsou postupně všechny postavy strženy do víru zla a morální zkázy. Welles tady čaruje s dlouhými záběry s vnitřním střihem, jimiž ho proslavil Občan Kane (1941). Navíc je tentokrát zaujat filmem noir a jeho postupy promítá do pokřivených charakterů i sugestivní hry světla a stínu.