Danielův svět
25letý student literární akademie Daniel je zatím jediným členem české pedofilní komunity, který se rozhodl pro veřejný coming out. Snímek uvedený v sekci Panorama na festivalu Berlinale citlivě zachycuje cestu Daniela k překonání svého strachu z okolí a především sám ze sebe.