Sklizeň
Humanistické drama se silně morálním podtextem se odehraje jedné letní noci, v níž Ivo nabídne svezení ženě, která uvázla na opuštěné silnici. Jeho snaha pomoci spustí lavinu neblahých událostí, protože muž se kdysi dopustil znásilnění a okolí nemůže na tento přečin zapomenout. Ivův zničený život se podobá krajině poznamenané nedávnou válkou.
Tři propletené příběhy, odehrávající se během jediné noci v zapadlém chorvatském městečku, skýtají ponurou, avšak neobyčejně silnou podívanou. S pomocí zkušených herců i skvělé kamery Branka Linty (oceněné na festivalu v Pule) zachycuje Jurić v tomto propracovaném a napínavém dramatu výbušnou atmosféru a beznaděj prostupující prostředím, kde nedávná minulost je dosud nezhojenou ranou. V úvodu líčení zavolá obsluha čerpací stanice na policii, když se stane svědkem toho, jak místní muž, před časem obviněný ze znásilnění, nabízí ženě v nesnázích svezení. Postupně se dozvídáme více o tomto hrdinovi, jemuž jeho přečin tragicky poznamenal celý život a uvrhl jej do izolace, ne nepodobné té, v jaké se nalézá i jeho kraj, ochromený následky války. Jakou roli stále hraje jeho někdejší skutek a jaké následky se od něj odvíjejí, to je v tomto díle předvedeno natolik sugestivním způsobem, že by to mohlo posloužit jako master class určená jak kameramanům, tak hercům.