Nenasytná Tiffany
Primitiv Pepa je prvotřídní budižkničemu. Vedle popíjení levného alkoholu v zaplivaných lokálech tráví většinu svého času touláním po venkově a vykrádáním opuštěných chat. Při poslední akci však natrefí v lese na ztracenou videokameru, jejíž původní majitel našel něco, co by mohlo Pepu nadosmrti finančně zajistit – pod vrstvami půdy ukrytý poklad nedozírné hodnoty. Svůdná představa snadného výdělku je pro Pepu neodolatelná, a jak se brzy ukáže, odbourává v něm i poslední zbytky morálních a společenských tabu. Začíná honba za pokladem, do níž je postupně vtahováno více a více lidí. Vypadá to však, že znepokojující místo má s účastníky své vlastní plány. Neotřelý režijní debut zručně nakládá s nadsázkou a bezchybně funguje jako podobenství o odvrácené stránce lidské povahy, které diváky bezesporu osloví svou nekompromisností, s níž kombinuje prvky pokleslých žánrů a osobitou fresku o důsledcích bezbřehého buranství.