„Jasně, to je přece Fredo,“ odpovídají náhodní kolemjdoucí režisérovi dokumentu, který jim ukazuje fotografii. John Cazale, jeden z nejzajímavějších herců 70. let minulého století. Pět rolí, předčasná smrt. Kmotr I a II, Rozhovor, Psí odpoledne, Lovec jelenů. Z obdivu k lidským kvalitám a hereckému umění muže s posmutnělou tváří se vyznávají Al Pacino, Meryl Streepová, Philip Seymour Hoffman nebo F. F. Coppola.
„Jasně, to je přece Fredo Corleone,“ odpovídají náhodní kolemjdoucí režisérovi dokumentárního portrétu, který jim ukazuje fotku nápadně povědomé tváře herce, na jehož jméno si však nedokážou vzpomenout. John Cazale (1935–1978), jedna z nejzajímavějších hereckých osobností 70. let minulého století, se objevil v pěti slavných filmech, než jeho mimořádně slibně se rozvíjející kariéru přerušila zhoubná nemoc a předčasná smrt. Kmotr I a II, Rozhovor, Psí odpoledne, Lovec jelenů. Všech pět snímků bylo nominováno na Oscara za nejlepší film, a to i díky nepřehlédnutelnému charismatu všestranného herce. Z obdivu k lidským kvalitám a hereckému umění muže s posmutnělou tváří a občasným úzkým knírkem se vyznávají jeho blízký přítel Al Pacino, tehdejší životní partnerka Meryl Streepová, Francis Ford Coppola, Philip Seymour Hoffman, Sam Rockwell, Steve Buscemi, Sidney Lumet či Brett Ratner.