Krisha
Nekonformní šedesátnice Krisha přijíždí do domu své sestry, aby v širokém rodinném kruhu oslavila Den díkůvzdání. Během slavnostních příprav však vyplouvají na povrch hříchy minulosti. Stylisticky odvážné drama je debutem Treye Edwarda Shultse, který se učil u Terrence Malicka. Film byl oceněn na festivalu SXSW.
Krisha je černou ovcí rozvětvené houstonské rodiny. Přijíždí na Den díkůvzdání a afektované přivítání vskutku nezní příliš přesvědčivě. Krisha, která se s rodinou neviděla dlouhé roky, se snaží zapadnout, to ale neznamená, že by se měla vzdát své tajné truhličky plné nejrůznějších léků. A čím víc se všichni snaží tvářit mile, tím dříve opadá falešná maska úsměvu. Pro režiséra bylo natáčení velmi osobní a rodinnou záležitostí. Vždyť do hlavních rolí obsadil svou tetu, matku i babičku. Krishina ztraceného syna pak ztvárnil sám Shults. Navíc se natáčelo v jeho rodinném domě, film vznikl během osmi hektických dní. Dlouhé záběry, jimiž Shults vyživuje atmosféru rodinného domu, střídají v ty pravé momenty sekané sekvence, vše doplňuje organická hudba, jako kdyby na nervy brnkal. „Ke střihu jsem přistupoval stejně jako k obrazu – vše mělo být z Krishina pohledu, tuhle cestu absolvujeme po jejím boku.“