Malý jazzový klub v srdci Athén zdánlivě prosperuje a muzikanti ho zbožňují, hlavně díky jeho majiteli Steliovi. Ostrůvek kvalitní hudby ale hrozí brzkým zatopením a Stelios má pouhých 32 hodin na záchranu svého milovaného klubu i vlastní existence… Kriminální thriller, jenž pod tvrdou žánrovou slupkou ukrývá hořkou výpověď o řecké ekonomické krizi.
Řecko, Athény, zima roku 2010. Malý jazzový klub zdánlivě prosperuje a muzikanti ho zbožňují, hlavně díky jeho majiteli Steliovi, jenž by pro svůj podnik dýchal. Ostrůvek kvalitní hudby ale hrozí brzkým zatopením a hlavní hrdina má pouhých 32 hodin na záchranu svého milovaného klubu, rodiny i vlastní existence. Půjčka u lichváře s přezdívkou Rumun se vyšplhala do astronomických výšin a splátky se již nedají odkládat. Steliovi nepomůže ani přítel Vassos, ani excentrický majitel striptýzového baru, jehož k Rumunovi poutají podobné závazky. Zůstává se svými problémy sám a čas se krátí… Druhý celovečerní snímek řeckého režiséra Alexise Alexioua je suverénním kriminálním thrillerem, pod jehož výraznou vizuální stránkou nacházíme ještě jednu rovinu, a to výpověď o řecké ekonomické krizi. Všudypřítomný úpadek zobrazuje režisér s ironicky hořkým humorem a melancholií, jež provází nejen postupný rozklad země, ale i hrdinova nitra.