Otec
Když Albert Meisl vytušil, že jeho otec právě rozepsal poslední kapitolu svého života, rozhodl se brát s sebou na návštěvy k rodičům i filmovou kameru. Drásavý dokument záměrně potlačuje jakoukoliv estetizaci bezvýchodné situace, čímž nás staví do role nezúčastněných pozorovatelů jejich smutného loučení.