Nipomo
Dva jsou nezdolně imaginativní česká kapela, Nipomo pak název jejich úspěšné desky i skladby, jejichž obrazotvornosti a hravosti využil pro svůj první klip Marek Partyš. Získal za něj cenu pro nejlepší lo-fi videoklip na Berlin Music Video Awards.
Každý výlet do světa kapely Dva je pohádkovým dobrodružstvím, při němž nikdy nevíte, odkud a co na vás vykoukne. Může to být třeba žirafa uvězněná ve věži bráněné párem boxerských rukavic – což je jeden z obrazů, jimiž Marek Partyš ukazuje, jak moc se mu podařilo naladit na hravostí okouzlující atmosféru titulní skladby alba Nipomo (2014), za které byli Dva ověnčeni cenou Vinyla pro Desku roku. Animovanou koláž zde pohání jak snová a hravá hudba, tak vnitřní logika světa plného dosud neobjevených živočišných druhů a překvapivých strojů.