Zlaté pobřeží
Mladý, v zásadě antikoloniálně smýšlející idealista Wulff se vydává do Dánské Guineje, aby zde založil kávovou plantáž. Ne vše ale jde podle jeho plánu. Svérázný příspěvek k žánru historického filmu, vrhající světlo na temnou kapitolu evropských dějin, se za pomoci hudby Angela Badalamentiho proměňuje ve snový trip, ležící na průsečíku lyrické básně a děsivé noční můry.