Nahoře a dole
Fascinující ponor do poznamenaných duší pětice postav paběrkujících na okraji americké společnosti, od páru živořícího v lasvegaských odvodňovacích kanálech po mladou ženu, odhodlanou zúčastnit se mise, která kolonizuje Mars. Tento absolventský film je mimořádně pozoruhodným příspěvkem k vlně postapokalyptických příběhů, jež dnes zaplavují televizi a multiplexy, a zároveň nejnovějším (a nejlepším) reprezentantem v současnosti natáčených polodokumentů, inspirovaných pustinou rozkládající se okolo kalifornské metropolitní oblasti, v končinách Divokého západu, jež se dnes jeví ještě méně obyvatelnými, než když v nich svá klasická díla natáčel John Ford. Tato krajina vyschlých jezer a sluncem spálených planin je nicméně úrodnou půdou pro umělce, jako je Steiner, který se v tomto filmu zaměřuje na pětici jednotlivců, nezapadajících do moderního světa tak, jak ho známe.