Proradní
Poté, co pomstil smrt matky, propadá princ Jonsan šílenství a stává se tyranem. Ze všech provincií nechá násilím odvést mladé dívky, aby z nich učinil své konkubíny. Jsou mezi nimi prosté vesničanky i dcery neposlušných ministrů, všechny budou muset projít výukou sexuálních praktik a ponižujícími zkouškami, na jejichž konci může zůstat jen jedna z nich, ta, která porodí králi vytouženého dědice. Zvráceného vladaře a jeho království ale ve skutečnosti ovládá jeho rádce a přítel z dětství Sung-jae, který touží po společenském postavení pro sebe a svého otce. Když se zamiluje do jedné z konkubín, stává se zrádcem. Muž, který učinil z prince krále, se tak stane nejdůležitějším z rebelů. Vizuálně opulentní a epicky košatý příběh o touze po moci vyniká promyšlenou obrazovou skladbou, ve které se klasická tragédie palácových intrik prolíná s patologickou studií vášně a posedlosti. Snímek je tak nejen divácky vděčným kostýmním dramatem, ale především autorsky vytříbeným, nadčasovým příběhem o lásce, žárlivosti a zradě.