LOVE
Po brutalitou prosycených snímcích se Gaspar Noé rozhodl natočit film o lásce. Nebyl by to však správný rebel obsahu i formy, aby tento cit nepojal po svém a nezvolil explicitní sex jako klíč. Trojrozměrné putování zákoutími, o nichž se ve slušné společnosti pouze šeptá, je nejen dráždivou podívanou, ale také lovestory s nostalgickým podtextem. Z plátna zasáhne diváka mnohé, ale dopad na cudnou stránku osobnosti si musí vyhodnotit každý sám.