Ženy v umyvadle
V haifském kadeřnictví „U Fifi“ je rušno. Ženy se zde, tak jako obvykle, nezdráhají rozpovídat. Mladá režisérka toho využívá a ze zákaznic nesmývá pouze špínu, která jim ulpěla na vlasech, ale i jejich názory na koexistenci Arabů a Židů či obecnější pohled na politiku, historii, lásku a život jako takové.
Návštěva kadeřnictví má nevyřčený status společenského aktu, který nabízí čas i prostor k diskutování o více či méně podstatných otázkách. Nejinak je tomu v haifském salonu „U Fifi“, který vlastní arabská křesťanka. Mladá režisérka tam nad jedno z umyvadel umístila kameru, aby mohla – v prostoru, kde se ženy cítí bezpečně – snímat konverzace s náhodnými zákaznicemi. Na jednoduchém konceptuálním půdorysu vystavěný dokument pojednává o společenské koexistenci Arabů a Židů, ale i o obecnějším pohledu žen na politiku, historii, lásku a život jako takové.